Il Maniatico Ensemble
Montserrat assistix a la millor versió del sextet liderat per l’oboista Robert Silla.
Les obres de Brunetti i Boccherini s’han deixat escoltar com a mostra del saber fer d’estos autors del segle XVIII amb mecenatge de la Casa Reial les partitures interpretades pel sextet «Il Maniatico Ensemble» a la plaça de Montserrat, durant la vetlada d’avui de la 41a Setmana Internacional de Música de Cambra, han confirmat l’existència de composicions pensades per a este tipus de formació i, si non è vero, è ben trovato.
Dos quintets i dos sextets han sigut la proposta que esta formació, liderada per l’oboista Robert Silla, ha posat sobre els faristols i, d’esta manera, les persones assistents a la vetlada musical de Montserrat han pogut gaudir de «Il Maniatico Ensemble», un projecte que ha fixat la seua mirada artística en la col·lecció de quintets i sextets de Brunetti i Boccherini.
Cal destacar que l’agrupació liderada pel professor Robert Silla ha posat damunt de l’escenari de la Setmana Internacional de Música de Cambra de Montserrat tots els recursos necessaris perquè les partitures pogueren ser narrades de la mateixa manera amb què van ser concebudes.
La utilització dels violins, les violes i el violoncel, juntament amb esta sonoritat rica en timbres de l’oboé, ha permés gaudir d’una interpretació i d’un ambient diferents dels que solen ser habituals en estos casos.









