PANGEA TRIO

Montserrat assisteix a la millor versió del trio liderat pel pianista Jorge Tabares la seua «Dansa per a trio de piano» ha compartit faristol amb Beethoven i Mendelssohn.
Les partitures interpretades per «Pangea Trio» a la plaça de Montserrat durant la vetlada d’avui de la 42a Setmana Internacional de Música de Cambra han posat de manifest l’existència d’un repertori pensat per a aquest tipus de formació, tant en el passat com en l’actualitat.
Laura Pastor, al violí; Irene Cervera, al violoncel, i Jorge Tabares, al piano, han sabut construir i executar un programa en què els trios per a piano de Beethoven i Mendelssohn han apadrinat la «Dansa per a Trio de Piano» del mateix Tabares, que ha sigut estrena absoluta en aquesta edició de la SIMC.
Cal destacar que aquesta formació, liderada pel professor Jorge Tabares, ha posat damunt de l’escenari de la Setmana Internacional de Música de Cambra de Montserrat tots els recursos necessaris perquè les partitures pogueren ser interpretades amb la mateixa essència amb què van ser concebudes.
El virtuosisme dels tres joves músics, unit a una sonoritat rica en timbres, ha permés gaudir d’una interpretació excepcional en el festival de Montserrat.
Per al divendres 21 de juliol està prevista l’actuació de la «Coral de Cambra de Pamplona», una formació que, des de la seua fundació l’any 1946, ha sabut realitzar grans i rellevants aportacions a la història de la música.
En aquesta ocasió, arriba a la Setmana Internacional de Música de Cambra de Montserrat per a interpretar l’obra completa «Les set paraules de Crist a la Creu», en la seua versió original per a pianoforte i cor, una proposta que ha despertat una gran expectació entre les persones amants d’aquest gènere del cant coral.









